Basszus, hová lett a blogom?

2011.01.17. 13:49 :: Ányó

...kérdezhetném, ha nem én magam tüntettem volna el a gyesről netre blog bejegyzéseit.

A Gyesről Netre blog egy korábbi tanfolyam eseményeit tartalmazta, megosztottam néhány érdekes információt. Mivel eljárt felette az idő, a blogbejegyzéseket innen kitöröltem, de archiváltam, így később majd hozzá lehet férni egyben.

Még a tanfolyam alatt elkészült a hasonló név alatt futó oldalam Drupal motorra (az előző tanfolyamon tanultak segítségével, és több Drupal oldal elkészítése során szerzett tapasztalataim alapján.

A Gyesről Netre oldalon számos bejegyzés, kép, videó kapott helyet, rengeteg hírlevelet írtam, készültek ingyenes és fizetős anyagok.

Az eltelt idő alatt Wordpress oldalakat is építettem, és 2010. dec-ben elérkezettnek láttam az időt, hogy a Drupalon futó Gyesről Netre oldalt áttelepítsem egy számomra is kényelmesebb, a gyorsabban szerkeszthető Wordpress motor alá.

A tartalom folyamatosan készül illetve a már kész ingyenes anyagokat töltöm fel a megújuló Gyesről Netre oldalra.

Ezentúl alkalmanként itt is hírt adok a történésekről, hogy az idetévedő látogató is értesüljön az eseményekről.

 

Szólj hozzá!

Címkék: blogok weboldal drupal oldalak wordpress oldalak gyesről netre

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesrol-netre.blog.hu/api/trackback/id/tr842590174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása